Obchodní podmínky

ZÁKLADNÍ OBCHODNÍ INFORMACE

Odeslané objednávky z našeho portálu www.limaya.cz , www.limaya.sk, www.limaya.pl  jsou považovány za závazné. Stejně tak objednávky uskutečněné telefonicky nebo formou SMS zprávy. Provozovatel obchodu si vymezuje právo na ztotožnění zákazníka.

Provozovatel e-shopu: LIMAYA s.r.o., IČ: 10737596, DIČ: CZ10737596, adresa: Marxova 4439/21, 695 01 Hodonín

Po odeslání objednávky Vám přijde potvrzující e-mail, potvrzující přijetí Vaší objednávky.

V momentě uskutečnění expedice objednaného zboží Vám dojde e-mail, s informací, kdy můžete zboží očekávat.

REGISTRACE

Registrací se rozumí proces, při kterém vědomě vstupujete do naší interní databáze všech uživatelů-klientů, kteří chtějí pobírat jisté výhody.

Registrace probíhá v pár jednoduchých krocích, v kterých je nutné vyplnit klíčové údaje.

Při ztrátě hesla Vám budou zaslány na Vámi zvolený e-mail při registraci, kliknutím na ikonu „Zaslat heslo“

Pro vstup do zóny registrovaných uživatelů je nutné napsat login a heslo do patřičných okýnek na hlavní stránce.

NAKUPOVÁNÍ

Nákupem v našem internetovém obchodě souhlasíte s obchodními podmínkymi tohoto obchodu, které jsou popsány a vyjádřeny v této části eshopu. Odesláním Vaší objednávky virtuálně podepisujete obchodní smlouvu mezi dodavatelem limaya s.r.o. a odběratelem, "Vámi". Jakékoliv další změny jsou možné jen se souhlasem obou stran. Jednostranné odstoupení od smlouvy bez předchozího obeznámení druhé strany není možné. Zrušení objednávky odběratelem je možné akceptovat jen do momentu, kdy zboží nebylo expedováno. Veškeré vzniklé škody včetně nákladů na možné soudní či právní služby spojené s vymáháním vzniklé škody nese odběratel.

Odstoupení od smlouvy je možné maximálně do 14 dnů ode dne převzetí Vaší objednávky. Kupující musí ve stanovené lhůtě vrátit odesilateli objednané zboží a to v neporušeném a neznehodnoceném stavu. Poštovné přitom hradí vždy kupující.

DOBA NUTNÁ PRO EXPEDICI OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ

Expediční lhůty jsou závislé na Velkoobchodních dodavatelích, nejdelší možná doba dodání zboží do skladů je však 7 dní ode dne potvrzení objednávky, pokud není u produktu uvedeno jinak. Je nutné si připočíst 1-2 dny na vyexpedování zboží. V případě náhlé nedostupnosti objednaného zboží Vás budeme ihned kontaktovat. To stejné učiníme v momentě, kdy se doba na expedici Vašeho objednaného zboží prodlouží.

NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY

Pokud si zákazník objednané zboží nevyzvedne ve stanovené lhůtě pro uskladnění zásilek u některého z našich přepravců a to ani po našich urgencích, bude zboží vráceno na naši provozovnu a nebude již dále opakovaně doručováno. Takovou zásilku budeme považovat za nedoručenou a zákazník bude vyhodnocen jako neseriozní. Následně bude požadována úhrada všech vícenákladů za nedoručení zásilky. Výše vícenákladů závisí na každé zásilce zvlášť. Vícenáklady obsahují: cenu přepravy přepravce, manipulační poplatky, balné, skladné, přeprava k přepravci, administrativní vícepráce. V případě neúhrady jsou podniknuty další zákonné kroky k vymožení dluhu. Další naše právní kroky ponese zákazník ke své tíži. Jedná se o porušení smluvních podmínek a jako takové jsou vymahatelné soudní cestou. Další objednání takového zákazníka bude možné pouze platbou předem na náš účet a současným uhrazením vzniklých škod předchozím nepřevzetím zásilky.

ZPŮSOB PLATBY ZA OBJEDNANÉ ZBOŽÍ

  1. a) Dobírka - zboží je zasláno obchodním balíkem na uvedenou adresu. Platba za zboží je provedena přímo při převzetí zboží. ( platba kartou nebo v hotovost )
  2. b) Bezhotovostní bankovní převod (do 2 dnů) - zboží hradíte před dodáním. Jakmile dojde platba na náš účet zboží je expedováno.

Bankovní spojení pro platby v CZK           2401965590/2010

IBAN     CZ6520100000002401965590

BIC kód/SWIFT FIOBCZPPXXX

Adresa banky    Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1

Bankovní spojení pro platby v EUR           2401965603/2010

IBAN     CZ0520100000002401965603

BIC kód/SWIFT FIOBCZPPXXX

Adresa banky    Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1

  1. c) Expresní bezhotovostní bankovním převod ThePay uhradíte dle návodu ze zabezpečené stránky, kterou provozuje společnost ThePay.cz, s.r.o. (Platebni karta, Google Pay, Apple Pay, QR platba, Bitcoin)

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

  1. d) Platba v hotovosti při osobním převzetí zboží :

Svatoborská 1410/87a , 69701 Kyjov

PO 8 - 14:00h

ÚT 8 - 14:00h

ST 8 - 14:00h

ČT 8 - 14:00h

PÁ 8 - 14:00h

ZPŮSOBY PŘEPRAVY VYUŽÍVANÉ NAŠIM ESHOPEM

DPD po České Republice - Doba dourčení je obvykle 24 hodin od vyexpedování zásilky. Zásilka je doručávána kurýrem na Vaši adresu. Bez platného mobilního čísla není možné včas dodat zásilku, neboť se kurýr nemá jak s Vámi spojit.

DPD po EU - Zcela běžně zasíláme do států EU. Ceny dle váhy a rozměru zásilky. Provozovatel si vyhrazuje právo požadovat platbu předem.

Zásilkovna.cz - Osobní převztí ve zvoleném místě provozovny Zásilkovny. Tato místa si vyberete při realizaci objednávky. Podrobně se s místy vyzvednutí můžete seznámit na www.zasilkovna.cz . Taková místa neleznete po celé ČR i na Slovensku. DÉLKA PŘEPRAVY JE RŮZNÁ OD 3-5 PRACOVNÍCH DNŮ ODE DNE ODESLÁNÍ!

Osobní převzetí - osobně si můžete převzít svoji objednávku na adrese Svatoborská 1410/87a , 69701 Kyjov a to vždy v pondělí až pátek. Podrobnosti o otevíracích dobách naleznete výše.

 Doba nutná pro doručení je orientační. Platí u 90% zásilek. Délka přepravy se může lišit od stanovené lhůty. Doručovacími dny nejsou víkendy ani státem uznané svátky.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

V případě, že Vám bude doručena poškozená zásilka, uveďte na předávacím protokolu popis závady odůvodňující nepřevzetí, abychom mohli na přepravci žádat náhradu škody! Vaši oprávněnou reklamaci vyřídíme obratem.

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
  2. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.limaya.cz , www.limaya.pl, www.limaya.sk , jehož provozovatelem je BizBox s.r.o. Roubalova 383/13, Stránice, 602 00 Brno. info@bizboxlive.com.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících).

  1. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

2.2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě odeslání Vaší objednávky.

2.3. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Doporučujeme vyplňovat i telefonní kontakt.

2.4. Místem doručení zboží je adresa doručení uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

2.5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení.

2.6. Vyplněním registračního formuláře či objednávky v rámci internetového obchodu limaya.cz, limaya.sk, limaya.pl, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

  1. PLATEBNÍ PODMÍNKY, EXPEDIČNÍ LHŮTY A PŘEPRAVNÉ
  2. Veškeré zboží bude expedováno v souladu s expediční lhůtou uvedenou výše v textu. V případě, že z provozních důvodů nebude možné expediční lhůtu dodržet, bude zákazník o této skutečnosti okamžitě informován telefonicky nebo e-mailem. U platby dobírkou začíná expediční doba běžet v okamžiku objednání, u ostatních plateb je za začátek expediční lhůty považován okamžik připsání platby na účet prodávajícího.
  3. Přepravné se mění v závislosti na povaze zboží a na zákazníkem vybraném druhu dopravce.

  1. REKLAMACE
  2. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s "Reklamačním řádem" a "obchodními podmínkami" internetového obchodu limaya.cz, limaya.sk, limaya.pl a právním řádem platným v ČR.
  3. "Reklamační řád" internetového obchodu limaya.cz, limaya.sk, limaya.pl je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
  4. Odstoupení od smlouvy je možné maximálně do 14 dnů ode dne převzetí Vaší objednávky. Kupující musí ve stanovené lhůtě vrátit odesilateli objednané zboží a to v neporušeném a neznehodnoceném stavu. Způsob doručení reklamovaného zboží je na kupujícím, musí však dbát na to, aby vynaložil maximální úsilí k odvrácení možného poškození zboží. Preferovaným způsobem přepravy je vrácení zboží přes Zásilkovnu pomocí zpětné zásilky, nebo osobní předání. Pro osobní předání nás prosím kontaktujte na telefonu 774563645 . Adresa pro zasílání zboží zpět: Svatoborská 1410/87a , 69701 Kyjov

Zjištěné vady na zboží reklamujte neprodleně po jejím zjištění.  Pro všechny tyto vyznačené účely může kupující využít formulář umístěný na webu. Výměnu lze dohodnout také prostřednictvím e-mailu či telefonu, anebo provedením nové objednávky v e-shopu s vyplněním poznámky, že se jedná o výměnu zboží, a uvedením čísla původní objednávky. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží, ani na vady a nedostatky vzniklé nevhodným používáním nebo nedodržováním pravidel na používání a údržbu.

Reklamaci nelze uplatnit v případě zakoupení zboží s vadou na kterou mu byla poskytnuta sleva a se kterou byl zákazník seznámen. Životnost produktů závisí taktéž na způsobu a frekvenci používání. Životnost tak může být vyčerpána ještě před uplynutím záruční doby.  Při intenzivním používání může být živostnost produktů kratší než je jejich záruční doba. Při výběru produktů dbejte na zvolení správné velikosti, a aby použitý materiál odpovídal Vašim potřebám. Není možné uznat reklamaci při nevhodném užívání zboží. Dále nelze uznat reklamaci u doplňků stravy, které byly zákazníkem otevřeny, nebo u kterých byl poškozen prodejní obal jeho odtržením nebo jiným znehodnocením. Reklamovat nelze ani nevhodně zvolenou příchuť produktu z důvodu "nechutí".

V případě, že je zboží poškozeno a stalo se tak během doručení, jste povinní sepsat škodní událost přímo s přepravcem, popište tuto závadu , přiložte fotodokumentaci a zašlete nám email na info@limaya.cz. Uschovejte také poškozené balení jako důkazní materiál. Budeme následně řešit náhradu s doručující firmou. Zákazník je povinnen škodní událost sepsat s přepravcem, v opačném případě je náhrada naší firmou neuznatelná.

Pokud dojde k poškození zboží v době záruční lhůty a stalo se tak vinou materiálu nebo zpracování, pošlete email na info@limaya.cz. Uveďte svůj email a telefonní kontakty. Spojí se s Vámi kolega, který reklamaci vyřeší, a to buď opravou zboží, výměnou produktu nebo navrácením peněz. Způsob řešení reklamace Vám sdělíme po posouzení.

Reklamační lhůta je 30 dní ode dne prvního nahlášení reklamace: telefonicky, písemně, emailem nebo prostřednictvím zpětné zásilky. Dodavatel si však vyhrazuje minimální dobu nutnou na posouzení - 14 dnů a to ode dne doručení reklamanovaného produktu.

Nezasílejte zboží zpět na dobírku. Dobírkové balíčky nebudou přijaty.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).

Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).

Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

Výrobek byl poškozen působením živlů.

Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

  1. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ZE STRANY ZÁKAZNÍKA

5.1.        Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (nevztahuje se na osobní převzetí zboží). Pokud se tak rozhodne učinit, musí nepoškozené, neotevřené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Prodejce má právo nárokovat snížení kupní ceny z důvodů poškození porušením originálního vzhledu. O ponížení ceny bude zákazník vždy předem informován. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@limaya.cz

Kupující nemůže odstoupit podle odstavce 7 od kupní smlouvy:

  1. na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  2. na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
  3. na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  4. na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
  5. na dodávku novin, periodik a časopisů,
  6. spočívající ve hře nebo loterii.

5.2.      V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.3.      ZAHRANIČNÍ ZÁKAZNÍCI VČETNĚ SLOVENSKA: V případě odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14ti dnů prosím kontaktujte emailem naši kancelář pro řešení. Je třeba případ od případu řešit individuálně, přičemž musí být brán zřetel na specifika zahraničních zásilek i zákaníků a jejich specifických požadavků.

  1. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO, PRÁVO NA ZMĚNU CENY
  2. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
  3. Při kontrole se zjistí, že je zboží poškozené a nebo po době spotřeby
  4. výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží

V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

  1. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.

  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1.      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2.      Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

7.2.1.   má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

7.2.2.   se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

7.2.3.   zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

7.2.4.   je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

7.2.5.   zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3.      Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4.      Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

7.5.      Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání[JA1] . [JA2]

7.6.      Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Mimosoudní řešení sporů


1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz  je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele."

8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 8.1.  Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.

8.2.  Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.

8.3.  Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny, nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.

8.4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.

8.5. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.1.2022

8.6. Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu LIMAYA s.r.o., IČ: 10737596, DIČ: CZ10737596, adresa: Marxova 4439/21, 695 01 Hodonínnebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.

Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail info@limaya.cz

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.